(050) 390-12-12 (067) 673-10-81

Реклама і діти: думка фахівців



Мабуть, абсолютно кожна дитина любить рекламу і це не дивно, адже вона створена спеціально для залучення до себе уваги. У рекламах завжди використовуються прості, але легкі для запам'ятовування мелодії, а також яскраві та барвисті сюжети, на які просто неможливо не звернути увагу. Та й звук під час реклами завжди стає більш гучним, що, часом, його чути навіть з іншої кімнати.

Для малюків цей світ тільки розкривається, тому реклама для них є якоюсь казкою, барвистою історією. Реклама для дітей - це ідеальний світ, в якому всі щасливі, задоволені життям, посміхаються. І, часом, рекламні персонажі стають для дітей певними кумирами, яких вони намагаються наслідувати. Звичайно, багатьох батьків така залежність дитини лякає, а деякі, навпаки, користуються рекламою, щоб, наприклад, заспокоїти своє чадо. Але що кажуть психологи з приводу ситуацій, коли дитина дивиться телевізор, немов загіпнотизована?

Психологи впевнені, що реклама не здатна серйозно нашкодити дитячій психіці, однак і користі від неї теж немає. Справа у тому, що під час перегляду телевізора малюки отримують величезний потік інформації, з якою вони ще не навчилися справлятися. І наслідком цього, як правило, стає: порушення сну, втрата апетиту, необгрунтована агресія. Також телевізор сильно впливає на зір: оченята у дітей дуже швидко втомлюються, тому батькам важливо стежити за тим, щоб відстань від екрана до дитини була мінімум 2 метри. А от що стосується того, скільки можна дивитися телевізор дитині, то у віці до 2 років діти повинні проводити час біля телевізора не більше 15 хвилин, а от надалі цей час можна збільшити і до 30 хвилин.

Слід зазначити, що постійно включений телевізор негативно впливає на новонароджених дітей, і проявляється це їх швидкою втомою, безпричинним плачем і довготриваючим гіпертонусом. Також, як уже говорилося, реклама є наче казкою для малюків, адже недарма багато дітей намагаються повторювати слова або навіть рухи за своїми новими " кумирами ". Однак при перегляді казок діти застосовують свою уяву, а реклама не надає їм навіть такої можливості. Таким чином, якщо дозволяти малюкам часто дивитися телевізор, то у них будуть розвиватися пасивні якості і лінь.

Також діти дуже сприйнятливі до чужих емоцій, і вони не вміють ще відрізняти жарт від правди, гру від реальності. А реклама буває не завжди позитивною, і все частіше вона містить негатив. Тому замість того, щоб радіти, що дитина відволікається на рекламу і перестає плакати, навчіться зацікавлювати її іншими речами: книгою або цікавою грою.

Покажіть, до прикладу, дитині яскраву книжку-комікс про Смурфиків. Вона обов’язково зацікавить малечу, адже така ж кольорова та барвиста, наче мультик, але набагато розумніша та корисніша, ніж реклама. Герої цих коміксів – Смурфи – дуже дотепні та веселі, дитині обов’язково сподобаються й цікаві розповіді про сповнене пригод життя маленьких смурфиків. Книжки-комікси від Видавництва "Ірбіс Комікси" розвивають дитину, її уяву та фантазію, прищеплюють любов до книги та читання, виховують посидючість… Звернемо увагу на ще одні книги для розвиту дітей, також комікси українською мовою, про мишку-мандрівника у часі Джеронімо Стілтона. У цих коміксах Джеронімо Стілтон під час своїх подорожей ознайомить дітей з визначальними історичними подіями та з життям цікавих історичних постатей.
Комікси читати дітям – однозначно корисніший «трюк» для відволікання вередуючої дитини, аніж вмикання по телевізору гучної реклами!

За матеріалами сайту https://momandkids.net.ua/
КОШИК 0.00 грн
Назва К-ть Сума
Вартість книг: 0.00 грн
Знижка %: 0.00 грн
Вітаємо!
За умовами акції 3+1 Ви отримали один комікс два комікса три комікса чотири комікса 5 коміксів в подарунок на суму:
-0.00 грн
Всього до оплати: 0.00 грн
Увага! Акція 3+1
При замовленні ще двох коміксів, ви отримаєте будь-який комікс у подарунок
Увага! Акція 3+1
При замовленні ще одного комікса, ви отримаєте будь-який комікс у подарунок
Увага! Акція 3+1
Оберіть будь-який комікс у подарунок
Усі права застережені © Видавництво «Ірбіс Комікси«, 2021