(066) 165-54-38 (067) 673-10-81

Реклама і діти: думка фахівців

04.04.2018


Мабуть, абсолютно кожна дитина любить рекламу і це не дивно, адже вона створена спеціально для залучення до себе уваги. У рекламах завжди використовуються прості, але легкі для запам'ятовування мелодії, а також яскраві та барвисті сюжети, на які просто неможливо не звернути увагу. Та й звук під час реклами завжди стає більш гучним, що, часом, його чути навіть з іншої кімнати.

Для малюків цей світ тільки розкривається, тому реклама для них є якоюсь казкою, барвистою історією. Реклама для дітей - це ідеальний світ, в якому всі щасливі, задоволені життям, посміхаються. І, часом, рекламні персонажі стають для дітей певними кумирами, яких вони намагаються наслідувати. Звичайно, багатьох батьків така залежність дитини лякає, а деякі, навпаки, користуються рекламою, щоб, наприклад, заспокоїти своє чадо. Але що кажуть психологи з приводу ситуацій, коли дитина дивиться телевізор, немов загіпнотизована?

Психологи впевнені, що реклама не здатна серйозно нашкодити дитячій психіці, однак і користі від неї теж немає. Справа у тому, що під час перегляду телевізора малюки отримують величезний потік інформації, з якою вони ще не навчилися справлятися. І наслідком цього, як правило, стає: порушення сну, втрата апетиту, необгрунтована агресія. Також телевізор сильно впливає на зір: оченята у дітей дуже швидко втомлюються, тому батькам важливо стежити за тим, щоб відстань від екрана до дитини була мінімум 2 метри. А от що стосується того, скільки можна дивитися телевізор дитині, то у віці до 2 років діти повинні проводити час біля телевізора не більше 15 хвилин, а от надалі цей час можна збільшити і до 30 хвилин.

Слід зазначити, що постійно включений телевізор негативно впливає на новонароджених дітей, і проявляється це їх швидкою втомою, безпричинним плачем і довготриваючим гіпертонусом. Також, як уже говорилося, реклама є наче казкою для малюків, адже недарма багато дітей намагаються повторювати слова або навіть рухи за своїми новими " кумирами ". Однак при перегляді казок діти застосовують свою уяву, а реклама не надає їм навіть такої можливості. Таким чином, якщо дозволяти малюкам часто дивитися телевізор, то у них будуть розвиватися пасивні якості і лінь.

Також діти дуже сприйнятливі до чужих емоцій, і вони не вміють ще відрізняти жарт від правди, гру від реальності. А реклама буває не завжди позитивною, і все частіше вона містить негатив. Тому замість того, щоб радіти, що дитина відволікається на рекламу і перестає плакати, навчіться зацікавлювати її іншими речами: книгою або цікавою грою.

Покажіть, до прикладу, дитині яскраву книжку-комікс про Смурфиків. Вона обов’язково зацікавить малечу, адже така ж кольорова та барвиста, наче мультик, але набагато розумніша та корисніша, ніж реклама. Герої цих коміксів – Смурфи – дуже дотепні та веселі, дитині обов’язково сподобаються й цікаві розповіді про сповнене пригод життя маленьких смурфиків. Книжки-комікси розвивають дитину, її уяву та фантазію, прищеплюють любов до книги та читання, виховують посидючість… Звернемо увагу на ще одні книги для розвиту дітей, також комікси українською мовою, про мишку-мандрівника у часі Джеронімо Стілтона. У цих коміксах Джеронімо Стілтон під час своїх подорожей ознайомить дітей з визначальними історичними подіями та з життям цікавих історичних постатей.
Комікси читати дітям – однозначно корисніший «трюк» для відволікання вередуючої дитини, аніж вмикання по телевізору гучної реклами!

КОШИК 0.00 грн
Назва К-ть Сума
Вартість книг: 0.00 грн
Знижка %: 0.00 грн
Всього до оплати: 0.00 грн
Усі права застережені © Видавництво «Ірбіс Комікси«, 2018